Honda Motorcycle Türkiye, Brandverse Awards’ta 5. kez altın ödülün sahibi oldu
Honda Motorcycle Türkiye, Brandverse Awards SocialBrands Veri Analitiği Bölümü’nde motosiklet kategorisinde 5. kez altın ödülün sahibi oldu.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, Marketing Türkiye ve BoomSonar tarafından düzenlenen Brandverse Ödülleri’nin sahipleri Hilton İstanbul Bomonti Otel’de düzenlenen ödül töreninde açıklandı.
Türkiye’nin en çok satan motosiklet markası unvanını 8 yıldır koruyan Honda Motosiklet Türkiye, sosyal medyadaki başarısını bu ödülle taçlandırdı.
Brandverse Ödülleri kapsamında SocialBrands Veri Analitiği Bölümünde yer alan 50 bini aşkın sosyal medya marka hesabı, 1 Nisan 2022 – 1 Nisan 2023 tarihleri arasında SocialBrands Sosyal Medya Marka İndeksi’ne göre tamamen analitik olarak analiz edildi.
Bu süreçte markaların sosyal medya hesaplarındaki takipçi sayısı, takipçi artışı, paylaşılan mesaj sayısı, mesaj türleri, elde edilen etkileşim ve etkileşim türleri gibi birçok farklı veri değerlendirildi.
Araştırma şirketi Deloitte Türkiye’nin desteklediği çalışma sonucunda sosyal medya, deneyim tasarımı, dijital, sosyal sorumluluk ve sürdürülebilirlik gibi birçok kategoride kazananlar belirlendi.
Honda Motorcycle Türkiye ise başarılı performansıyla motosiklet kategorisinde altın ödülün sahibi oldu.
SocialBrands Veri Analitiği Departmanında verilen ödüller kapsamında marka başvuruları kabul edilmezken, ödüller tamamen istatistiksel verilerin ölçümü ile tarafsız bir şekilde sahiplerine verilmektedir.